Међународни научни скуп
НАУКА, НАСТАВА, УЧЕЊЕ У ИЗМЕЊЕНОМ ДРУШТВЕНОМ КОНТЕКСТУ
Скуп се организује у оквиру научноистраживачког пројекта „Настава и учење: проблеми, циљеви, перспективе“ (број 179026), који подржава Министарство просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије. Организатор скупа је Педагошки факултет у Ужицу, Универзитета у Крагујевцу.
Суорганизатори скупа су: Педагошки факултет Универзитета „Константин Филозоф“ у Нитри (Словачка), Педагошки факултет у Копру Универзитета у Приморској (Словенија) и Педагошки факултет Универзитета „Jan Evangelista Purkyne“, Усти над Лабем (Чешка Република).
International Scientific Conference
SCIENCE, TEACHING, LEARNING IN A CHANGED SOCIAL CONTEXT
The conference is organized within the scientific research project “Teaching and Learning: Problems, Goals, Perspectives” (number 179026), which is supported by the Ministry of Education, Science and Technological Development of the Republic of Serbia. Organizer of Conferences is Faculty of Education in Uzice, University in Kragujevac.
The co-organizers of the Conference are: Faculty of Education, Konstantin Filozof University in Nitra (Slovakia), Faculty of Education in Koper, University of Primorska (Slovenia) and Faculty of Pedagogy at the University of “Jan Evangelista Purkyne”, Usti nad Labem (Czech Republic).
Почетак онлајн приступа скупу – 22.10.2021.
Start of online access to the meeting – 22.10.2021.
Завршетак приступа коментарима и дискусија – 26.10.2021.
End of access to comments and discussions – 26.10.2021.
Тематски оквир за скуп (секције за дискусију):
1. Високошколско образовање у измењеном друштвеном контексту.
2. Образовање и васпитање у измењеном друштвеном контексту.
3. Настава у измењеном друштвеном контексту.
4. Предшколско васпитање у измењеном друштвеном контексту.
5. Десетогодишњи јубилеј одржавања научног скупа на Педагошком факултету у Ужицу (2011-2021).
ПРЕТПОСТАВКЕ ЕФИКАСНЕ ОНЛАЈН НАСТАВЕ У ВИСОКОМ ОБРАЗОВАЊУ
Марија Р. Марковић
Педагошке импликације дигитализације високошколског образовања
Маја М. Босанац
TEACHING INTERCULTURAL COMPETENCES DURING DISTANCE LEARNING
Petra Ivenz
КОМПАРАТИВНИ ОСВРТ НА ВИСОКО ОБРАЗОВАЊЕ ТОКОМ ПАНДЕМИЈЕ КОВИД-19
Марина Ж. Семиз
СТАВОВИ СТУДЕНАТА ПЕДАГОШКИХ И УЧИТЕЉСКИХ ФАКУЛТЕТА ЗАПАДНОГ БАЛКАНА О КОРИШЋЕЊУ ЕЛЕКТРОНСКЕ КЊИГЕ У ИЗМЕЊЕНОМ ДРУШТВЕНОМ КОНТЕКСТУ
Љиљана С. Костић; Далиборка С. Пурић
КОМПЛЕКСНО ВРЕДНОВАЊЕ СТУДЕНАТА У ДИГИТАЛНОМ ОКРУЖЕЊУ
Софија В. Маричић; Анђела Г. Вилотијевић
СПЕЦИФИЧНОСТИ ОНЛАЈН НАСТАВЕ ЛЕКСИКОЛОГИЈЕ И СИНТАКСЕ СРПСКОГ ЈЕЗИКА НА ФИЛОЛОШКОМ ФАКУЛТЕТУ: ИЗАЗОВИ И ПЕРСПЕКТИВЕ
Марија С. Раковић
ОСВРТ НА УПОТРЕБУ ДИГИТАЛНИХ АЛАТА У НАСТАВИ ИТАЛИЈАНСКОГ ЈЕЗИКА КАО СТРАНОГ КРОЗ ПРИМЈЕР ЈЕДНЕ НАСТАВНЕ ЈЕДИНИЦЕ
Наташа Д. Вученовић
МОДЕЛ ОБРНУТЕ УЧИОНИЦЕ НА ЧАСОВИМА ШПАНСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА У ИЗМЕЊЕНОМ ДРУШТВЕНОМ КОНТЕКСТУ
Ирена М. Селаковић
EDUCATION Students’ ATTITUDES TOWARDS LINGUISTIC DIVERSITY FROM A COMPARATIVE PERSPECTIVE
Mojca Žefran; Anja Pirih; Silva Bratož
МЕТОДИКА НАСТАВЕ ЛИКОВНЕ КУЛТУРЕ – ИЗАЗОВИ И МОГУЋНОСТИ У ВРЕМЕ ПАНДЕМИЈЕ
Ана Д. Сарвановић; Марија М. Павловић
Theoretical and practical training of future art teachers in the digital environment
Adriana Recka
Могућности и изазови наставе драмске уметности у измењеном друштвеном контексту
Ана К. Миловановић
ПРЕГЛЕД НЕКИХ АЛАТА И ТЕХНИКА У ВРЕДНОВАЊУ ПРАКТИЧНЕ НАСТАВЕ У ОБЛАСТИ ЕЛЕКТРОТЕХНИКЕ
Татијана M. Длабач; Аленка M. Миловановић
НОВЕ УЛОГЕ НАСТАВНИКА У ИЗМЕЊЕНОМ ДРУШТВЕНОМ КОНТЕКСТУ
Тамара Н. Драгојевић
(САМО)ПРОЦЕНА НАСТАВНИКА О КВАЛИТЕТУ ОНЛАЈН НАСТАВЕ ТОКОМ ПАНДЕМИЈЕ КОВИД-19
Јелена Ж. Максимовић, Недељко М. Милановић, Јелена С. Османовић Зајић
НАСТАВА У УСЛОВИМА ПАНДЕМИЈЕ: КЛАСИФИКАЦИЈА УТИЦАЈНИХ ФАКТОРА НА КВАЛИТЕТ Е-НАСТАВЕ И ПЕРЦЕПЦИЈУ ЗАДОВОЉСТВА
Биљана Д. Ђорић
ПРЕДУЗЕТНИЧКЕ И КОМУНИКАЦИОНЕ КОМПЕТЕНЦИЈЕ: ИСПРЕПЛЕТАНОСТ ДВА КОНСТРУКТА
Лидија Ђ. Златић, Драгана Р. Бјекић
ИНФОРМАЦИОНИ СИСТЕМИ У ОБРАЗОВАЊУ: СТАВОВИ НАСТАВНИКА У ВЕЗИ УПОТРЕБЕ ЕЛЕКТРОНСКОГ ДНЕВНИКА
Милош Ж. Папић, Катарина Н. Карић, Светислав З. Стојановић
ПОХАЂАЊЕ ПРИВАТНИХ ЧАСОВА ТОКОМ ОНЛАЈН НАСТАВЕ ПРОУЗРОКОВАНЕ ПАНДЕМИЈОМ КОВИД-19
Милан С. Комненовић, Недељко М. Милановић
ЗНАЧАЈ САРАДЊЕ ШKОЛСKЕ УСТАНОВЕ И ПОРОДИЦЕ ЗА РАЗВОЈ ЛИЧНОСТИ УЧЕНИKА
Јасмина С. Вељковић
Legal aspects of distance learning
Martina Kovačič Kuzmić
ДА ЛИ ОБУКЕ НАСТАВНИКА ЗА РАД У ДИГИТАЛНОМ ОКРУЖЕЊУ УТИЧУ НА ПРОМЕНУ ОДНОСА ПРЕМА ДИГИТАЛИЗАЦИЈИ НАСТАВЕ?
Дејан Љ. Голубовић
КРИТИЧКИ ПОГЛЕД НА ВРСТЕ ПРАВОПИСНИХ ВЕЖБИ У НАСТАВИ СРПСКОГ ЈЕЗИКА
Горан Н. Зељић
СЛОБОДНЕ АКТИВНОСТИ У ОКВИРУ НАСТАВЕ СРПСКОГ ЈЕЗИКА У ИЗМЕЊЕНОМ ДРУШТВЕНОМ КОНТЕКСТУ
Мирјана М. Чутовић
ИНТЕРНЕТ И НАСТАВА КЊИЖЕВНОСТИ: ДИГИТАЛНИ МОДЕРНИЗАМ
Младен В. Станић
КОМБИНОВАНИ ПРИСТУПИ У НАСТАВИ ЈЕЗИКА ПОМОРСКЕ СТРУКЕ
Зорица Г. Ђуровић; Милена Ј. Џевердановић Пејовић
ОРГАНИЗОВАЊЕ ЧАСА СРПСКОГ ЈЕЗИКА ПО ПРИНЦИПУ ДИЗАЈНЕРСКОГ МИШЉЕЊА НА ПРИМЕРУ ОБРАДЕ РОМАНА РОБИНЗОН КРУСО
Јелена М. Павловић Јовановић; Данијела М. Милчић Ђошић
НЕКЊИЖЕВНИ ТЕКСТОВИ У БУКВАРИМА – МЕТОДИЧКЕ МОГУЋНОСТИ У САВРЕМЕНОМ ДРУШТВЕНОМ КОНТЕКСТУ
Ивана П. Стојков
МЕТОДИЧКИ ПРИНЦИПИ ПРИБЛИЖАВАЊА УСЛОВНИХ РЕЧЕНИЦА (ЕНГЛ. CONDITIONAL SENTENCES) У НАСТАВИ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА
Ивана А. Матовић
МЕТАФОРЕ И ПАРОНИМИ У СРПСКОМ ЖАРГОНУ У КОНТЕКСТУ ГЛОТОДИДАКТИКЕ
Роберт Боњковски
TEACHING ENGLISH VIA LITERATURE IN THE DIGITAL AGE
Nina Kellerova; Eva Reid
Using the History of Mathematics as a Motivational Factor in Teaching Math
Daniel Doz
Могућности примене истраживачки засноване наставе (ИН) у почетном математичком образовању
Драгана Д. Глоговац; Марина Б. Милошевић; Бојан Д. Лазић
Teaching Mathematics during the COVID-19 Pandemic – Examining the Perceptions of Class Teachers and Mathematics Teachers
Aleksandra M. Mihajlović; Nenad R. Vulović; Sanja M. Maričić
ASSISTANCE TO PUPILS WITH LEARNING DIFFICULTIES IN MATHEMATICS
Amalija Žakelj; Darjo Felda; Mara Cotič
НЕФОРМАЛНИ ОБРАЗОВНИ КОНТЕКСТ И НАСТАВА ПРИРОДЕ И ДРУШТВА У ИЗМЕЊЕНОМ ДРУШТВЕНОМ КОНТЕКСТУ ‒ МЕТОДИЧКИ ПРИСТУП И ЗНАЧАЈ
Милана Р. Пиваш
Students‘ VIEWS ON THE USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY AND EXPERIENTIAL LEARNING IN SCIENCE LESSONS
Polona Salober; Nastja Cotič; Darjo Zuljan
КВАЛИТЕТ ПИТАЊА У ТВ ШКОЛИ У НАСТАВИ ПРИРОДЕ И ДРУШТВА
Јелена С. Лукић
Повезивање животног окружења деце И ЊИХОВОГ укључивања у хорове
Матија Јенко; Барбара Копачин
ФИЗИЧКА АКТИВНОСТ КОД ДЕЦЕ И АДОЛЕСЦЕНАТА СА ПОВИШЕНИМ И ВИСОКИМ КРВНИМ ПРИТИСКОМ
Драган С. Радовановић
УНИВЕРЗАЛНИ ДИЗАЈН И ПРИСТУПАЧНОСТ ИГРЕ У ИНКЛУЗИВНОМ ОКРУЖЕЊУ
Јасна М. Максимовић; Шпела С. Голубовић
УЧЕЊЕ ДАРОВИТИХ У ИЗМЕЊЕНОМ ДРУШТВЕНОМ КОНТЕКСТУ
Катарина Д. Чикош
ИНКЛУЗИВНА НАСТАВА ГРАЂАНСКОГ ОБРАЗОВАЊА У ИЗМИЈЕЊЕНОМ ДРУШТВЕНОМ КОНТЕКСТУ
Љиљана С. Јерковић; Миле Ђ. Илић
ЗНАЧАЈ ПОРОДИЦЕ ЗА РАЗВИЈАЊЕ ГОВОРНЕ КУЛТУРЕ ДЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ И УЧЕНИКА МЛАЂЕГ ШКОЛСКОГ УЗРАСТА У ИЗМЕЊЕНИМ УСЛОВИМА РАДА
Буба Д. Стојановић
ЕМПИРИЈСКИ МОДЕЛ ПРИЈАТЕЉСТВА ПРЕДШКОЛСКЕ ДЈЕЦЕ У ИЗМЈЕЊЕНОМ КОНТЕКСТУ ИНСТИТУЦИОНАЛНОГ ВАСПИТАЊА
Сања М. Партало
МЕЂУНАРОДНИ НАУЧНИ СКУП НА ПЕДАГОШКОМ ФАКУЛТЕТУ У УЖИЦУ (2011–2021): ХРОНОЛОШКИ ПРЕГЛЕД И БУДУЋА ПЕРСПЕКТИВА
Јелена Д. Стаматовић; Мирјана М. Стакић